onsdag 4 juli 2012

Dag 1!

Hej på er alla idag for man iväg!
Vi kan säga att resan började i Sundsvalls MC-parkering där jag pratade med ett par trevliga människor och stack sen iväg till sommarstugan för att hämta mitt trogna tält för att sedan åka iväg på denna ödesdigra färd!
Befinner mig nu i dalarna!! Första dagen bjöd iaf på många härliga personer som frågade var man skulle och var man kom ifrån 
 samt ett deppigt moment då jag trodde att motorcykeln hade lagt av men det var bara batteriet som var slut pga att den varit på lite allt för länge  fick rulla igång den i centrum av bollnäs, gick faktiskt mycket enklare än väntat 

Vädret bjöd på några droppar regn men annars sol och lite moln, inget att klaga på! :)

Iimorgon bär det iaf av till vättern och kanske visingsö 
 
Håll utkik och hälsa gärna om ni ser mig! 



Lunch till befogande!
Efter förtäring av denna soppa så insåg jag att den skulle spädas ut med den exakt lika mycket vatten som själva innehållet i burken! Smakrik var den dock!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar