lördag 7 juli 2012

Sammanfattning

Den här resan har verkligen varit helt underbar, den har fått mig att expandera min syn på omvärlden och se att saker kan faktiskt vara helt annorlunda bara man tittar runt hörnet.
Alla människor jag träffat har varit hur trevliga som helst och naturen och erfarenheterna har varit minst lika fantastiska.
Jag har fått bepröva och utvecklat mitt tålamod min uthållning, min kunskap inom MC.körning, min sociala förmåga, mitt ego(tack vare denna blogg haha) och sista men i princip störst så har jag bevisat att jag kan klara av något sådant här själv och det var i princip det hela resan handlade om.
Jag önskar verkligen jag skulle kunna göra något sånt här igen VILKET JAG SJÄLVFALLET SKA  :)

Som sagt frågor om vad som helst uppskattas! :)
Ha det gött! :)

adam-wikstrom@hotmail.com

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar